Vind Legat til din KOSMETOLOGSKOLE

Værdi op til kr. 25.000,-

Deltag i legatprogrammet

VIND ET LEGAT PÅ OP TIL 25.000,-

Karina Lehmann mener at, alle der brænder for skønhedsbranchen skal have de bedste muligheder for at blive uddannet til kosmetolog og for at blive en del af skønhedsbranchens nye elite.

Hun syntes alle fortjener muligheden for at kunne udleve deres drømme og er din drøm netop at blive uddannet kosmetolog på din KOSMETOLOGSKOLE, skal det ikke være økonomien som er afgørende.

Derfor har din KOSMETOLOGSKOLE oprettet et legat program, hvor vi 2 gange om året – i god tid til hold start –  udtrækker ikke bare et, men flere legater:

1 legat på 25.000,-

1 legat på 10.000,-

(Benyttes til DELVIS betaling af din kosmetologuddannelse)

For at deltage, skal du bare udfylde nedenstående formular, så er du allerede med i udvælgelsens blandt alle de mange deltagere til Din KOSMETOLOGSKOLE legat program.

OBS! efter hver udtrækning nulstiller vi tilmeldingerne – så tilmeld dig igen eller skriv hvilket hold du søger legat til!

Under kommentarfeltet, beder vi dig skrive kort om dig selv, din tidligere uddannelse, dine tidligere beskæftigelser herunder også gerne fritidsjob, samt et par ord, der beskriver hvorfor netop du skal have et legat til den bedste uddannelse indenfor skønhedsbranchen.

OBS: Når du trykker på indsend, giver du samtidigt dit samtykke til vi kontakter dig og gemmer dine oplysninger til legaterne er udtrukket.

Udfyld formularen her, for at deltage i legatprogrammet.

Ring til os og hør nærmere.

info@dinkosmetologskole.dk

Skriv en mail med spørgsmål.

Nygade 44, 7400 Herning

Skolens lokaler.