Ledige Stillinger

Nedenfor finder du alle ledige stillinger hos

Lærer 21 timer +

din KOSMETOLOGSKOLE søger en underviser, som har erfaring  / kan sit håndværk og brænder efter at give det videre.

Som underviser på din KOSMETOLOGSKOLE vil du være i tæt samarbejde med de andre undervisere og skolens ledelse. Der vil altid være sparring til stede.

Din hovedopgave vil være at undervise og supervisere vores søde elever i teori og under behandlinger:

-HUDPLEJE teori

-ANSIGTSBEHANDLINGER

-APPARATLÆRE ansigt og krop

-FARVNING AF BRYN OG VIPPER

-MANICURE

-KROPSBEHANDLINGER

Du vil hovedsagelig følge et hold, helt frem til deres eksamen. Vi kan tilbyde et undervisningsjob på minimum 21 timer, ønsker du flere timer, kan dette også opfyldes.

Du vil deltage i flere kurser i løbet af skoleåret.  Du får en spændende arbejdsplads

Du er selvfølgelig CIDESCO kosmetolog eller har mere end 10 års erfaring som behandlende kosmetolog.

Du er rummelig som menneske, har ordenssans og er smilende.

Du er perfektionistisk og omhyggelig.

Du er god til teamwork.

Du kan selv tage ansvar og holde overblikket.

Det vil være en fordel hvis du har undervisningserfaring.

Fysiklærer  (2 x årligt i 30 timer fordelt på 10 uger)

Undervisning i grundstoffer, forbindelser og blandinger, pH-skala; Elektricitet – virkninger på kroppen;
Viden om og forståelse af gældende strømninger; Forholdsregler ved brug af elektricitet.

Send din ansøgning til info@dinkosmetologskole.dk eller ring på 8877 9828 hvis du vil vide mere