Efter forløbet på skolen

Jobmuligheder

Hvad kan du med en uddannselse fra

din KOSMETOLOGSKOLE giver dig en stærk, bred og faglig høj grund uddannelse der åbner for mange spændende jobmuligheder. CIDESCO kosmetologer er eftertragtede medarbejdere i mange grene af branchen og valgmulighederne er mange – nogle forslag til din videre karriere efter uddannelse hos os:

Som selvstændig klinikejer eller indlejer i en større klinik.

Som ansat eller leder i hudpleje- og skønhedsklinikker.

Som ansat eller leder på spa hoteller.

I skønheds-/kosmetikbranchen som konsulent eller underviser.

I detailbranchens afdelinger for hudpleje og make-up.

Hos leverandører, agenter eller producenter til branchen.

Som influencer?

Vælger du en CIDESCO uddannelse hos os, hjælper vi dig videre. Vi har kontakt med flere, som gerne vil have deres næste medarbejder fra din KOSMETOLOGSKOLE – det kan både være den 6 måneders praktik du skal have som elev eller når du er færdiguddannet. Herunder er bare nogle af vores kontakter:

Amazing Space – Hotel D’Angleterre Kbh.

BodyCool – Århus

Marias Hudpleje – Lyngby

Vejen Hudpleje – Vejen

Askepot – Silkeborg / Allinge, Bornholm